Lördag 17 mars

Jag är sååå trött. 
Kl är snart 22, det är bara jag vaken. Resterande familj somnade mellan 19.30-20.30... 
jag har tvingat mig uppe för att kolla på stjärnornas stjärna. 
Men nu ger jag nog upp.
Veckan har bjudit på en krokig väg och vi står i vänt. Det tär och är så dränerande. 
Igår kom Emil och Sara över på middag. 
Även  Hampus och min lillebror gjorde oss sällskap. 
3 rätters. 
Räkceviche
Baconlindad färskostfylld kycklingfilé med svamprisotto
Kladdkaka med glass 

Och jag har fått smak för prosecco 😍 jag gillar ju oftast bara söta vita viner. Men Nepp nu hottade jag ett som föll mig i smaken 
(null)

Idag fick vi lite sovmorgon då Freya smög upp vid 6 och sen satt hon med paddan i soffan, Vincent vaknade vid 6.20 och Thea vid 6.30 
Vi klev upp strax efter 7. 
Vi åt lunch vid rävgången ute i det fina vädret ihop med Patrik, Lena, Emil och hundarna. 
(null)

(null)

(null)