18 mars söndag

En okej dag idag ändå, särskilt med tanke på morgonen. Vaknade med lite huvudvärk och på helt fel sida... åt frukost som Johan dukat fram, gjorde gröt till Vincent som han åt när han vaknade... söndagar är städdag men då vi värderade huset i veckan så hade vi ju took städat tills det,en lite blir ett ju såklart iom att vi är 6 st (denna vecka) som ändå bor här.
Johan plockade av frukosten, slog igång en disk och torkade av bordet. Dammsög och skutade av. Jag plockade undan på golvet, vek tvätt från hela veckan, rensade ur Theas garderob. Efter lunch var det dags för tjejernas dans och vi var där mellan 13-15. När vi kom hem snörade jag om på en gång till träning och åkte direkt till gymmet. 
Och nu är jag helt slut så idag blir en bra dag med mycket nyårs löften som uppfyllts. 

Träna 
Dricka mycket 
Rensa ur skåp
Gå över 10 000 steg 
Och nu är kl 22 och jag ska lägga mig. 

Natti 
(null)

(null)

(null)