Lördag

Nu ligger jag efter igen! 

Men inte mitt fel. Jag skulle aldrig jinxat tisdag-onsdagens nattsömn. Herregud så illa lillprins sovit dåligt sedan dess... sååå ont i magen och hela jag går sönder när han har ont... torsdagen åkte Johan till Köping för att fixa det sista praktiska. 
Jag har en längre tid skjutit på att vika tvätt och stoppa in i garderoberna så jag hade några ikea/gekås kassar med torra rena ovikta kläder, o sorterade strumpor m.m så jag gick igenom det, vek och sorterade, la in i garderober, rensade ut allt som var för smått.. måste ta tag och sälja av barnkläder snart, ev kanske jag ska göra en bloppis på instagram?  Vad tror ni? 
Tror kläderna just nu är mellan 50-98 mest "tjejigt" massa ytterkläder och skor i fint skick, eller typ hyra bord på loppis? 
Köp och sälj grupper på fb? 

Torsdag eftermiddag kom mina föräldrar, de följde med Johan ut till hästarna och tjejernas ridlektion... 

Fredag var vi lediga från förskola, så vi åkte ut till mina föräldrar i stugan och åt lunch och tog sedan en promenad i skogenoch  plockade svamp, lillebror var med i sjalen. 


På eftermiddagen åkte vi hem till Lena och Patrik och fick middag där. Pojkarna var hemma och även min mormor och hennes Kalle var där (samt min mamma) 
Johan bestämde sig spontant för att följa med Emil ut på krogen... 
så hem lägga barn och så åkte han. 

Han, Emil och Hampus kom hem 3.30 i natt somnade på sekunden och drog timmerstockar typ alla 3, igen gjorde en min eller minsta livstecken fast Vincent mellan 04.00-05.30 hade den värsta panikskrik attacken någonsin, visserligen till och från så inte konstant skrik i 1.5h men blev endel vankande fram och tillbaka i köket för min del... 

Imorse var det mindre pigga miner.. men jag har möblerat om i Theas rum, äntligen känns det lite bättre med strukturen där inne... Emil satte upp dörrarna till garderoberna i tjejerna rum... så även det avbockat frön listan. 
Nu måste jag ta tag i att rensa och städa på deras rum.. imorgon sätter vi upp e fönsterbräda på Theas rum så då blir det mer ordning... 

Två trötta och griniga tjejer har vi idag.
Får bli lite lördagsgodis, kvällsmat och sen sängen för dem. 





I tisdags blev han ju 1 månad och idag hela 5 veckor 💙💙💙 vår lille prins 💙💙💙