Semester.

Nu har Johan äntligen gått på semester. 

Jag har skrivit minst 3 inlägg som sen runnit ut i sanden... så hoppas detta kommer iväg... 

Idag gick vi in i v 35 (34+0) eller v 38 (37+2) 
Detta kan ju vara lite små konstigt, med Freya gick mitt vatten som ikväll och i morgon hade vi henne i famnen... 


Vänstra bilden var i v 39-40 något med Thea i magen och höger bild är lillebror igår... 


Vi åkte kryssning förra veckan torsdag-fredag. Även Jeanette, Anders och Luna jade bokat samma kryssning. Så trevlig överraskning. Jag körde bil upp då jag ville att tjejerna satt i bilstolar och för att båten kom till hamn kl 15 på hemresan och då skulle det bli under tjejernas jobbigaste timmar, när se vill sova, mitt i middagen och  vi skulle inte vara hemma till läggning... 
det gick superbra och tjejerna var sååå nöjda med resan. 

I måndags var Johan till Köping för att lägga om stenplattorna på gården, vi fick frukostbrsök av Erica och tjejerna och tilllumchrn kom Emma och hennes tjejer. 5 tjejer på A 😂🙈 Alva, Alicia, Agnes, Alma och Astrid och så våra tjejer Freya och Thea. Fullt hus och massa bus ❤️ 


Igår fixade jag med tvätten vi fortfarande försöker hinna ikapp med, samtidigt så försöker jag förbereda lite för lillebror, tvättade kläder till BB-väskan, cribben har flyttat upp bredvid min säng och madrass, spjälskydd, täcke och kudde har tvättats... ska lägga en beställning på nytt bäddset bara 😍 

Var även inne på spotea och gjorde en lista på saker till BB-väskan... men när det kommer till saker/kläder till mig i BB-väskan ver jag inte vad jag ska packa, tig fram ert par gravid mjukisar att lägga i väskan men sen slog det mig, vi kan ju få åks hem typ kl 12 i 30graders strålande sol, då kommer jag ju dö i svarta långa mjukisbyxor... de andra gångerna har ju varit i december och maj så långa byxor har liksom varit typ enda alternativet... nu kan det ju vara 10 grader och regn eller 30 grader och sol... 
kanske får packa 3/4 leggings och amningsklänning/långt linne, och en längre tröja? 

Tips? 

Nu ska vi äta frukost innan Julia och barnen kommer ❤️

Skriv inläggstext