Semester

Kl är 4.20 och jag ligger vaken sen en timme. Av någon konstig anledning hade vi två små tjejer i sängen.. Johan gick just tillbaka med Freya. 

Hela denna vecka har hon sovit i endast trosor, natt blöjan åkte i söndags... inte en enda olycka... hon är sååå stolt... hon har länge velat somna utan blöja och det har hon fått och så har vi satt på en när hon somnat,. Men nu så... 

Vilken fantastisk semester vi har, jag har sett att vädret varierar runt om i Sverige men vi har faktiskt haft fantastiskt väder. Senaste två veckorna har bars varit sol, ev att det blåst lite mycket till och från, i söndags var enda dagen det faktiskt regnade, till de flestas lycka. Några nätter har det regnat också, men det måste ju vars det bästa av två världar? Sol och varmt på dagen och svalt och smattrande regn på natten? 😍

Jag spenderar ju varannan natt med förvärkar, sammandragningar, ilningar och hugg i magen samt tryck i ryggen. Även dagtid ibland har jag lite små förvärkar som hugger och jag får andas mig igenom. 
Jag hoppas verkligen det är den berömda latensfasen så smärtan/obehaget gör någon nytta... 
Idag var Johan och jag på mvc och lyssnade på lillebror och kollade proverna jag lämnat. Allt såg bra ut och alla mått visade att han följer kurvan för den vecka jag tror han är i. 

Idag har vi 19 dagar kvar, oavsett vilket bf vi går efter, sen görs ny bedömning. Min förhoppning är ju att han vill titta ut innan. 

Så glad för vänner och familj runt oss, de ställer upp något fantastiskt... bara det att mamma och pappa har tjejerna ett dygn typ 1 gång i veckan senaste månaden har verkligen varit guld värt. Tjejerna ärverkligen överlyckliga över att få sova kvar i sommarstugan, tjatar på att vi sis åka hem, 
Herregud så bra jag sover de nätterna.. 
vet inte vad det beror på om det är något underliggande... 

Imorgon fredag, men vem har koll på dagar?! 
Vi tar dagen dom den kommer och anpassar oss efter vädret. 


V39 (38+) eller v36 (35+) 

Bulle
Vi badar allt vi kan när tillfälle ges 😍

Någon längtar efter lillebror och har gärna egen bebis i magen 😂😍❤️💙