Onsdag 23 september

Vilken dag! 

Vaknade med huvudvärk! 
Johan åkte till jobbet. Upp och få i tjejerna frukost. På med nya blöjor och kläder, söva Thea och lägga i vagnen, få på Freysan ytterkläder.
Iväg till dagis och det gick lika smidigt som alltid. 
Tog vägen förbi Erica och fick mig en stark kopp kaffe det blev yttligare en kopp och sen tog jag med mig Ericas stora tjej Alicia och hämtade Freya på dagis. Efter lite lek skulle Freya sova middag, ville inte somna i mitt knä, så Alicia frågade om Freya inte ville följa med henne upp till sängen, 20 min senare kommer Alicia ner och talar om att Freya sover. Trodde jag aldrig! Vilken 5 åring! 


Huvudvärken släppte lite och Johan kom sedan efter jobbet och hämtade oss.

Läggning av flickorna gick smidigt. 
Slängde mig i duschen med Johan och när han duschat klart passade jag på att raka benen och fräscha lite. 
Nu har jag bäddat ner mig och ska sova