Lördag 23 maj



Trodde aldrig vi skulle gå så här långt. 
Ingen bebis i sikte. 

Min moster har sagt minst 4ggr, att nu är sista gången jag ser dig med magen... 
Har det varit sista gången? 
Nej! 

I natt hade jag riktiga värkar. 
Började som molande ihållande mensvärk. 
Började vid 21, Satt i "mensmagen" som ett konstant tryck, likt sammandragningar... Hela vägen runt till ryggen. 
Vid 22 slutade det men började komma stöt vis istället... Som värkar... Kunde klocka men la ner då de var ganska långt emellan... 
Men ont gjorde det och jag fick stå på knä på golvet och andas mig igenom några av dem... 
Var vaken fram till 3 och mellan 3-4 ebbat de ut... 
Hur arg och trött blir man inte då?

Väntade med spänning på att det skulle eskalera och fick hopp om att inom några timmar få mysa med en alldeles nykläckt lite bebis..

Nu är vi på väg ut till psppa och lillebror i stugan. 
Johan ville egentligen gå i butiker men jag är verkligen inte laddad för det... 

I morgon är det isf inte längre än Max 2 veckor kvar... 💕 

Freya och jag är fortfarande förkylda, min hals är bättre men vi snorar båda två flera liter om dagen. 

U