28 juni lördag

Fotboll på tv. U-21, tydligen,  sååå mycket bättre än det "riktiga" landslaget, är jag intresserad? 
Nej! 
Men ändå sitter jag här och berömde straffen som blev Sveriges första mål. 
Lite små tjurig är jag iofs över att inte få se sista filmen i Johan Falk-serien (de gamla) "kod namn Lisa" vi har sett alla filmer under de senaste veckorna för att förberedda oss för de två nya. 
---

Idag har jag målat klart takstolarna i uterummet 

Imorgon blir det ev en "ledig" dag för oss eller så laserar vi golv och dyl.. 
Inget är bestämt. 

Blev kanonväder efter lunch idag. 
Båda kusinerna, Emil och Hampus, samt min lillebror kom ut igår och dov kvsr, så blev stor frukost i morse och freya har fått så mycket uppmärksamhet  och lek idag. 

Höjdpunkten var nu ikväll när pappa Johan åkte vattenkana ihop med henne. 


Hon älskar att vara i stugan... Ute hela dagarna och obegränsat med vattenlek.,, 
Thea får sova i vagnen utomhus... 

Vi trivs. Och nu verkar ju vädret bli bättre också.