Tisdag

V 35 (34+5) 

Snart v 36 ;)

God morgon förresten! 

Varit vaken 3 timmar, ca...
Johan gick just upp och ska snart åka...

Även jag ska snart gå upp, göra mig i ordning och åka in till Örebro för en dags resa med mamma...

Får se hur detta går med foglossningen, bäcken-smärtorna och den molande sammandragningarna... 

Är just dessa som hållt mig vaken de senaste timmarna... En bebis som tycker det är trångt, spänner ut fötter och händer mot revben och bäcken, sen följde hicka och efter det verkade bebis infinna sig i sömn igen, men då kom sammandragningarna... 

Haha har snabb-packat en bb-väska och ställt fram och även babyskyddet (bilbarnstolen) så Johan kan ta med den i bilen nu när han åker..

Lite i fall att, jagr lite nojig...
Tänker att hade jag inte förberett så hade det med all sannolikhet startat när mamma och jag är iväg, men eftersom jag nu förberett så kommer bebis inte titta ut förens i mitten av januari...

Nepp, upp och klä på sig ;)

/S