Lördag

En lugn sådan....
Efter att ha suttit vaken framför tvn till kl 3 gjorde jag ett nytt försök till att sova, efter yttligare två toalettbesök och lite ljudbok så somnade jag tillslut och kl borde varit strax innan 4... Vaknade yttligare två ggr för toalettbesök men lyckades somna om och strax efter 8 klev jag upp... Så blev iaf i runda slängar 4 timmars sömn...

Tog en lugn morgon, Johan är krasslig, och jag vaknade av att han hostade och lät som en Pokémon drake... Haha... Stackar.... och sen begav vi oss till Köping och åt lunch hemma hos Johans syster... Lekte och mös med Juno, lekandet stod mest Johan och Petra för,  då en annan har svårt att röra sig upp och ner och runt... Bäst fungerar jag om jag halv sitter eller ligger, vilket jag kunde göra under eftermiddagen med Juno i knät istället och vi tittad på massa kilpp på paddan... 
Åh så rolig hon är när hon pratar och beskriver, så utvecklad i språket... Fantastiska lilla tös! <3

Vi var hemma tidigt och efter den fantastiska lunchen så åt vi bara macka med julskinka och senap, jag åt leksandsknäcke ;) mums...

Hann få klart både en maskin med disk och en med tvätt under kvällen... 

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och
tittar på ännu en film baserad på Maria Langes böcker om Puck... 

Och sammandragningarna kommer och går, det molar i magen till och från... 

Annars har bebis varit aktiv vid många tillfällen under dagen  <3 vår lilla trollunge <3 

/S

Två av mina hjärtan somnade visst i soffan <3