Måndag

Det känns konstigt, på onsdag går jag in i tredje veckan som änka på jobbet. Då J fortfarande är sjuk. Han var hos läkaren tidigare idag. Tog mer prover och fick mer musik. Han ska låtabli att prata och att hosta, det river upp det ansträngda i halsen och stämbanden.
Förmodligen ett virus... Och då kan han heller inte få penicillin.
Håller tummarna för att det blir bättre snart. Dels för att han blir rastlös av att inte ha ork eller möjlighet att göra något och för att vi inte har så mycket utbyte av varandra. Han kan inte prata, knappt, vi kan knappt prata med varandra och vi kan heller inget göra,han vistar och slemnar och har ont i halsen, vi kan inte ens pussas, eller skeda bär vi ska sova, så fort han blir varm över bröstet så hostar han ihjäl sig.
vardagssysslor: jag tvättar och dammsuger, stackarn blir ju typ trött av att gå ner på toaletten och upp igen...
Så det går inte att ställa krav på att han ska göra något... Men jag får massor gjort på tid där vi annars umgås, pratar eller myser.

Nu gnäller jag igen. Jag är btw så trött att mitt ansikte typ kokar... Vet inte vad jag ska göra åt det. Har ingen feber. Hettar som fan på kinderna typ som allergisk reaktion...

Kl 21.30 och jag funderar på att gå och lägga mig...
Jobbar 9.30 - 16 i morgon och likadant på onsdag. Har ledigt på torsdag och jobbar hela helgen....

God natt!