Onsdag

Johan var ledig och Thea var kryare. Blev förskolan för tjejerna. Johan flängde runt på ärenden och annat jobbrelaterat. Lillprins somnade och dov 2.5 h... 
(null)


jag misade frukost och möblerade sen om hels Freyas rum, blev inte nöjd, gav upp, lillprins vaknade, åt, skrattade, charmade och ville sen sova igen. 
Johan kom hem med tjejerna och ett paket jag beställt från hm. Bla nya vinterkläder, julklänningar och björnöron till Freyas dansuppvisning.  (null)


Idag blev han 4 månader också, lillprins. ❤️ 
(null)
Dags att sova nu. Har någon lättare ångest liggandes i kroppen och jag blir påverkade av folk som tidigare haft stor plats i mitt liv men av olika anledningar idag har en mindre plats eller ingen plats alls hos mig. Men ibland sätter huvudet igång och mal. 
Egentligen borde jag fokusera på hur bra allt är nu. Oavsett. Att jag är gift med (för mig) världens bästa man, att han är en fantastisk pappa till våra barn, att vi delar hopp, förväntningar och framtidsdrömmar. Jag har fantastiska vänner, nya som gamla. Underbara barn. Ändå påverkas jag av andra. En dålig dag helt enkelt.