16 augusti

Blir ett snabb inlägg. Sitter vid datorn hemma och ska snart iväg på min första lektion i naturkunskap.

Idag åkte vi ifrån stugan, jag och Freya. Freya började kl 9 och jag åkte hem och förberedde, gick igenom material och kurslitteratur. har fått mina böcker nu med saknar en.
börjar 13.30 idag.
Johan hämtar Freya kl 15 och jag slutar 15.30.
Thea är kvar hos mamma och pappa i stugan.
Imorgon följer dem med hit, mamma, pappa och Thea.
Lämnar Freya även kl 9 i morgon. Börjar själv kl 12 och mamma och pappa hämtar Freya typ 14-15.
visst hade jag kunnat haft henne hemma nu eftersom mamma och pappa redan är barnvakt åt Thea, men hon säger själv att hon vill till dagis/föris. och vi vill få in lite rutiner innan allt drar igång på riktigt för nästan precis när allt blir som "vanligt" så kommer hon byta från sin förskola till den Thea ska börja på.

Jaja så är det. Skrev ju engelska test förra veckan. 101/123 blev resultat och då svarade jag inte på 3 frågor. Men testet hade hon inget att anmärka på utan jag låg bra till inför kommande kurs.
Nu måste jag hänga tvätten innan jag går.

Vi håller på att fila lite på en lösning till arbetsplatser hemma som också kommer ge oss mer utrymme och mer förvaring, så snaaart kan jag involvera även er.

Puss <3