31 juli fredag

Bara helgen kvar sen kommer vardagen igen. 
Johan börjar jobb. 
Han jobbar som "vanligt" måndag, sen ska han på konferens, vilket gör att jag får gå ut hårt. Tisdag och onsdag dag och natt blir jag själv med flickorna. 
Får se om vi blir hemma eller om vi tar oss ut till stugan. 

Veckan som varit har verkligen regnat bort. Tråkigt för oss som skulle måla staketet kring altanen och lekstugan utvändigt/invändigt. 

Idag var vi inne i stan och fixade lite ärenden. Köpte bla en ny låda till katterna och kattsand till den. 
Och äntligen lagade vi min telefon. 
Nu känner jag mig lite mera hel. 
Gör ju allt via telefonen. 

Freya har varit dålig i några dagar. 
Hon var gnällig i början på veckan. 
Tisdags tyckte jag att hon var varm, i onsdags kväll hade hon 39 graders feber och hela dagen igår hade hon 39-40 grader. Onsdag till torsdag vaknade hon upp och var helt kokhet. 
Vi gav en slurk ersättning, gav alvedon sen frågade vi om hon vill duscha. Det ville hon. Dansade och sjöng gjorde hon i duschen. Trotts över 40 grader och frossa. 
Somnade om efter ca 1 timme. 
Verkar ha varit någon 1 dagars grej,  förmodligen tänder. För idag hade hon "bara" 37.5 i Temp. Men såg gråglåmig ut och har varit lite grinig. 

Vi fick iaf med oss Emil hem från stan. Så blev tacomys och nu har jag bäddat ner mig och kollar på tredje filmen av Camilla Läckberg. 
Bredvid ligger en orolig Freya och sover. 
Johan får flytta över henne till sin säng nör han kommer och lägger sig sen. 



Ödet, kan vara bra märkligt emellanåt.