Torsdag 30 april

Sista dagen i april. Och i morgon går vi förhoppningsvis in i den månad då vi får  träffa vårt andra mirakel vårt andra längtansbarn. 
❤️ 

Valborgsmässoafton idag och vi lägger ner planer på det, har iofs inte haft några planer för denna kväll, men ändå. 
Vi ska njuta av en långhelg med familjen. 
Ev att sandlådan blir klar så den kan invigas, jag håller tummarna för att bebisens rum blir klart så jag kan få ställa till rätta och få allt på plats... 
Vill börja tvätta lite mer kläder än de som jag packat i BB-väskan och lägga i bebisens garderob.
Igår tvättade jag även mina kläder som nu har packats. 
Blev ett par gravidleggings 
Gravidmjukisar 
Två svarta amningslinnen
En amnings bh 
En lång öppen mönstrad kofta. 

Det som ska packas är 
En till kofta 
Strumpor
Amningsinlägg
Tofflor/ballerina

Laddare
Tandkräm
Tandborste 
Lipsyl
Ansiktskräm 
Ansiktsvård
Schampoo
Balsam 
Citron koncentrat (till vattnet)
Vattenflaska
Toalettpapper
Hårsnoddar 
Bröstvårtsnappar

Till bebis 
2 set kläder
2 par strumpor
1 pyjamas 
En overall att åka hem i 
Två hättor/mössor (tunna) 
En tjockare mössa
1 filt 
1 napp
Babynestet 

Har jag glömt något? 
Tips att packa? 

Tanken är att jag vill stanna på BB 2 dagar denna gång. Om jag får. 
Är lite rädd att de ska skocka hem mig om denna förlossning går lika bra som förra gången och allt var utan komplikationer och vi åkte hem tidigt. Så om det är mycket folk är jag rädd att bli hemskickad. 
Vill vara kvar av många anledningar. 
Känner att jag vill ha lite egentid med det nya lilla livet, få igång amningen och  ha lite egen tid. När vi väl kommer hem sen kommer ju livet rulla på i full fart.
Det blir ju inte samma bebisbubbla som med Freya. 

Nu ska jag göra mig iordning och ta tag i dagen.