Men vad händer?

Så jävla dåligt uppdaterat!

Men förra veckan var inte orecis någon höjdare. Vi hade uppehåll med akupunkturen och redan på måndagen började jag känna av ryggen, trött i ryggen ont i höfterna, hugg i ljumskar och mellan benen... 
I torsdags stannade jag till och med i sängen hela dagen. Och hela förra veckan har jag även haft det där obehaget i musklerna i magen och revbenen, det har bränt och gjort skit ont, nära till tårar...
Nog om det gnälliga. 

Tog även influensa spruta i förra veckan, kan ju ha att göra med att jag var lite nere och på dåligt humör... 

Förra helgen var vi i Stockholm och hämtade hem en ny kyl och frys, två separata i rostfritt,
I helgen ville vi inte vara sämre så ivftedags åkte vi upp till Stockholm igen och skruvade ner ett helt kök från 2010, vitt högblankt, jätte fräscht typ inte använt, tror lägenheten hade varit en övernattningslägenhet innan han dom nu köpt den köpte den, och han skulle göra om hela planlösningen och behövde bli av med allt.. 

Johan som haft en rätt jobbigt vecka, med möten utspridda runt om i Sverige, hemma mellan 18-20 på kvällarna och har sedan renoverat till 22 för att gå upp 5 morgonen efter igen, vart helt slut. Typ febrig hela lördagen och söndagen, orkeslös.... Och jag tycker så synd om honom, jag kan ju iofs inget göra, gör det jag kan och det kroppen orkar med... Nu i veckan ska jag försöka laga matlådor typ 40 st och packa ner det mesta vi har i köksskåpen så Johan jan riva ut köket i veckan... Då kan vi sätta gips och börja få köket på plats redan i helgen... 

Tycker magen står still i växandet men har ändrat form, blivit super hård och sjunkit lite, får se vad barnmorskan säger på onsdag. Läkaren och barnmorskan på onsdag, vilodag i morgon, helt slut idag, var hos sjukgymnasten i morse och nu känns ryggen okej igen, men jag blir ju cp-trött så inte många knop gjorda idag heller. 

Nepp, men disken ska iaf göras! Så nu tar vi tag i den, nästa vecka har jag ju förmodligen diskmaskin <3

/S

Köket och vitvaror, vi behöver komplettera med ett hörnskåp typ och egen bänkskiva.. Men annars får vi ev ett överskåp över...man ser inte så bra på bilden men till höger var det yttligare underskåp och överskåp och ett högskåp som vi också fick med...



Vi har liksom redan börjat riva lite, där av inga socklar eller överskåp, kaklet är borta och det är 4 olika tapeter... Men men... Kylen och frysen...