Måndag

Ledig måndag efter jobbad helg.
Helgen har varit katastrofal....
Otrevliga kunder, mycket att göra!

Hatar folk som vill ställa på en, eller ställa emot väggen för att man är tjej.

Det har inte varit något stort utan mest bara undertoner men många små motgångar tar mer energi än man tror.

Lördag till söndag natt vaknade jag upp i panik av att jag nog drömde, men fick för mig att typ en vägg rasade, sen kunde jag inte somna om, kl var runt 2.30 och vi 5 väckte jag Johan och vi förflyttade oss ut till vardagsrummet och kollade på tv tills det var dags för mig att åka och jobba så söndagen var jag än mer lättretlig :/

Johan åkte tidigt till jobbet i morse, jag tror han sysslar med någon sorts omvändpsykologi, precis när han åkte sa han, ta det lugnt idag och sov länge, vila och kolla på tv och återhämta dig.

Vaknade strax innan 8 och gick upp och gjorde kaffe och diskade av lite när jag ändå stod där, annars hade jag tagit min kopp och gått.

Har lite att plocka och fixa med idag och försöker få tag på min vän Emma.D så jag kan få ett uppehåll i plockande och kanske bjuda över mig själv på en kaffe :)

Jag saknar mina små! Så tomt utan dem...

Kram