Hej hej

Det finns ingen tid. Men jag vill fortsätta skriva då jag många ggr går tobaks och läser och påminner mig om hur det varit.

Vincent har fyllt 1 år ochbörjst förskolan 
Thea går på samma avdelning på förskolan som Freya och jag är tillbaka på jobbet. 
Visserligen endast 65 % (62.7 om vi ska vara petiga) 

Jag hade ute ångest av att börja jobba igen. 
I ca 5 år har jag varor hemma. Jag jobbade iofs helg (fredag-söndag) i ca 10 månader 2015/2016 innan jag började plugga och Vincent flyttade in i min mage. 
Men inte som nu, efter jul kliver jag upp på heltid. Så får vi se hur der känns och blir. Allt beror på hur Johans schema nästa år ser ut. Går han tillbaka på 7/8-16/17 schema så kanske jag väljer att kliva ner på 75/80% en tid. Men allt beror på hur mitt schema och Johans schema ser ut. 

Barnen växer så det knakar, tjejerna älskar förskolan och kompisar och denna sommar har de blivit såå stora, små egna människor liksom. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag fick några min över att uppdatera er då Freya och jag är på hennes dans. 
Thea och Vincent har feber (visserligen bara kring 38, så förhöjdtemp) så de fick stanna hems med Johan. 

I morgon är det dax för jobbvecka, jag kör 40/h ens veckan och 8/h andra 😂🙈