4 januari

Söndag. 
Jag har dragit på mig en ruggig förkylning. Hostar långt ner ifrån lungorna, stenig i halsen, täppt och snorig. 
På det ammade lillprins fram en blodblåsa på bröstvårtan förra veckan. Aj! 
Blir ju som ett skavsår. Jag stack hål på den själv innan jag la mig då jag tyckte det såg så hemskt äckligt ut förra gången det händeoch  Vincent blev helt blodig runt hela munnen... 
men nu är det ju ert sår som ibland blöder och jag tror det börjar bli någon infektion av något slag... ont gör det emellan åt. 
Vi cent har en enorm vagel på sitt höger öga, den ser skitäcklig ut. Men vi har 6 månaders kontroll på tisdag och då är det läkarbesök. Sp väntar tills dess. 
Mina föräldrar har varit i Spanien.
Min lillebror har sovit här och ungåtts med mig och barnen. 
Johan jobbar som en galning på nya jobbet. 
Tjejerna som sen länge velat dela rum, gör nu det.
Lite små fix för att få det klart, men det blev så mycket bättre. 


Veckorna som varit har jag varit så sentimental gentemot våra barn. 
Det slår mig gång på gång att vi varit så nära att aldrig få träffa dem. 
❤️ 

Ta hand om varandra 
(null)