2 april

Och det har varit påsk. Johan gar varit hemma. Typ. Men ändå varit endel på jobbet. Dela för att vi behövt grejer, vi fixar (äntligen) i Vincents rum, men också för att han inte kan släppa jobbet. Han håller på att bli sjuk också, stackarn. Så håller tummarna nu att det vänder fort. I lördags var vi på påsklunch i köping hos Johans syrra ihop med deras mamma och andra systern och bror. Så trevligt. Barnen lekte på bra och maten var god. Efterrätten bäst . 
(null)
(null)

(null)
Vår supertrio ❤️ 

Idag träffade vi min familj hemma hos min mormor. Tjejerna ville inte vara påskkärringar alls utan valde varsin klänning istället. 

Förra veckan bokade mamma och jag en resa till Rhodos, mamma, jag och barnen. Johan har i gen semester i sommar då han just bytt jobb och han hinner typ tjäna ihop 2 veckor, så ev att han tar dem. Och i augusti börjar jag jobba igen och efter att ha varit hemma så länge som jag har så bör jag nog vänta med att be om ledigt för att åka utomlands. 
Men som jag längtar, ser verkligen fram emot en utlandssemester.

(null)

Som sagt, vi fixar i vincents rum. 


Skit påsk med alldeles för mycket godis och gott att äta. 1.5 kg upp.. 41 dagar till Grekland och typ 50 tills jag fyller 30. Jag önskar jag var i bättre formoch närmare målet då än jag är nu. 
Men nya tag imorgon. Tjejerna ska till förskolan för första gången på många många veckor. Jag ska ta en långpromenad och försöka hålla det de dagar tjejerna är på förskolan. Heja mig. 
Nu måste jag fixa med vi cent som sitter i babyskyddet och sover.