Onsdag kväll

Skrev först tisdag kväll, hur skönt hade inte det varit? En hel dag extra till dessa jävla arbeten... 


Vek en tvätt och hängde upp en ny maskin, har tvättat tjejernas jackor så måste ner ich hämta dem ich förbereda en maskin till i morgon.... vill hinne tvätta ikapp innan semestern... hade det varit fint väder hade jag kunnat hängt upp mer och hunnit med kanske 2-3 maskiner om dagen istället... 

Slår mig alltid när jag hänger eller viker tvätt, vilken koll jag som mamma ändå har...
Med två tjejer, nära i ålder, så på mycket kläder skiljer det endast en strl, mycket har jag inte ens packat ner i växalåda utan bara direkt in i Theas garderob, och ändå har jag skaplig koll på vems kläder som är vems. Men det slår mig också att trots detta, att Thea (såklart) ärver Freyas kläder, så när vi tvättar maskiner med rosa tvätt har Thea mycket mer kläder med och vid blå och gråa maskiner är Freyas kläder fler... vad konstigt det ändå kan vara... 

Nu har jag hängt jackorna och försökt se sista avsnittet av greys säsong 9