Sämst natt.

Har kommit in i ert varannan natt flow... det kommer särkerligen vara det som knäcker mig. 


14 dagar kvar till vårt nya trodde bf
23 till igångsättning 
37 dagar till första satta bf

Började i torsdags på dagen... jag kände mig konstig i kroppen, lillebror rörde sig men i annat mönster, sammandragningar som ibland gjorde lite ont. 

På kvällen träffade jag Emma och Victoria för räkfrossa ich hade då lite tryck i ryggen och lite mensvärkssmärtor samt ilningar, fortfarande lite sammandragningar... fick liksom hålla upp lite om jag pratade och det hugg till... 
kom väl hem vid 22 och la mig ganska snabbt, men blev typ 10 vänder till toaletten, duschade en sväng, tog 30 ml av ungarnas flytande alvedon 😂 och vid 2-3 började det lugna sig efter att ha varit lite intensivare en stund, då kunde jag somna...

Jag var helt slut på fredagen så vi åkte ut till
Mamma och pappa i stugan, hela dagen hade jag ilningar och hugg i mensmagen, helt oregelbundet men ändå kom de ju till och från, sammandragningar som gjorde hela magen hård till och från. Vi lät tjejerna sova kvar hos mamma och pappa och åkte hem själv... lagom hemma slutade allt kännas och jag sov som en ängel genom hela natten. Fantastiskt... 

vi tog en lugn morgon och vid lunch var vi ute i stugan igen, det var marknad i byn så hela familjen plus mamma,pappa, min lillebror och Emil gick ner. Sen hem och leka i trädgården hela eftermiddagen grilla och sen åkte vi hem... jag la mig kring 22 och vid 23.30 hade jag slumrat till tvn och Johan kom in och la sig... då blev det typ 100 toalettbesök igen och magen var stenhård till och från pga sammandragningar, ilningar och hugg ökade i styrka... vid 1 tog jag en dusch... inget hände, varken bättre eller sämre. Vid 2.30 alvedon, lyssnade på 3st 1 h avsnitt på Storytel, spelade mobilspel, väntade på att det skulle avta så jag fick sova eller eskalera så vi kunde åka in, kring 4 gav det med sig och jag somnade vid 4.30 typ... 

Så värdelöst. Kommer vara helt slut och grinig idag... sov mellan 4.30 och typ 6 sen vaknade thea jag halvsov vidare men 7.30 klev vi upp. 

Räkfrossa
Bad hos mormor och morfar i stugan
Hemgjord glass på marknaden

Tjejerna hade det fantastiskt i stugan med bad och vattenlek, marknad, morbror Johan och sova i soffan med mormor. 



jag satt lite i solen i fredags och lyckades så klart bränna mig 😬🙈 

Gör fortfarande ont trotts att det idag är söndag 😂🙈

Nu frukost och så inväntar vi att det ska regna hela dagen... 
inga känningar nu annat än en aktiv lillebror och lite sammandragningar...