Julafton del 2

Vi klev ur hemma. Alla (nästan) var redan här. 
Vi klev in och jag gjorde en välkomstdrink (alkoholfri såklart, vit jul som alltid) vitglögg, äppelcider toppade med äpplen, apelsiner och en kanelstång, is. Så gott, juligt och uppfriskande. 
Vi såg Kalle och sen började vi med maten lagom när vi skulle börja äta släntrade Emil och Hampus in. Efter maten kom jultomten  (null)
(null)

Tjejerna blev supernöjda. Över hela julafton. Och julklappar. 
Sen blev det efterrätt och kaffe innan folket drog sig hem. 

Jag har ju fått en fitbit (som jag skrev innan) ett armband med barnens namn och en dagkräm från lcc (lövengrip care&color) och lite pengar. Dagkrämen har jag pratat länge om, att jag vill prova hela den serien, speciellt ansiktsvården. Och dagens lucka på apotek hjärtat var 15% på webben
(null)
Så då klickade jag hem, ansiktstvätten, nattkrämen, silver shampoo och balsam. 
God jul Sofie önskar Sofie 

Nu tar vi natt och räknar ner dagarna tills det nya året.