Tisdag

Idag var det dags för bvc igen, 160g + och 1 cm längre och 1 cm större huvud... 

han växer på som han ska och följer sin kurva exemplarisk nu så hon tyckte än en gång att vi skötte oss exemplariskt och skulle fortsätta som vi gör. 

Jag tycker så bra om vår barnmorska som är så pushande och peppar oss. 

Innan bvc åkte hela familjen till Marieberg Johan behövde en skjorta till begravningen. 
Och så behövde ju Freya uppdatera sin garderob. Men på H&M hade de inget av det jag ville ha, så jag får göra en beställning på nätet efter lön, men sen kom vi upp till lindex och Erica sa igår att hon fyndat på lindex då de har "handla för 400kr få 100kr rabatt" så vi gjorde precis som hon och köpte 6 par leggings och la sen till en sweatshirt klänning med tryck till Freya och en tunika med katt på till Thea och då fattades bara 100kr för att vi skulle få 200kr rabatt så då tog vi en klänning till till Freya och sp hade jag en bonus på 50 kr så istället för 850kr gav vi 600kr för allt. 

Tar kort och visar senare. 

Sen åt vi på mc Donalds 

Tjejerna äter oftast bara köttet och osten på hamburgaren och sen Nuggets, enstaka pommes 😂🙈 


Nu är vi i Köping och hälsad på svärmor, fixar lite inför torsdag och ska grilla lite. 

Jag ska ge mig på att göra en ratatuille också 😍 får uppdatera er om det också. 

Så hörs ikväll 😘