Måndag

Ny vecka igen. 

Johan lämnade tjejerna på förskolan i morse. Sen åkte vi till Bauhaus.. jag köpte med färg till tjejernas lekstuga... den byggdes för 2 år sedan och sen har det stått still, nu har vi golvet klart (det blev över efter att vi gjorde Freyas rum till två rum) och nu köpte vi hem ny takpapp, färg till väggarna och färg till ikeaköket som redan står där... ska börja fixa i morgon. 
Jag och Vincent lunchade sedan med Victoria.
Efter förskolan åkte vi till Xxl och kollade skor till Freya, hon har under sommaren hoppat över en hel skostorlek 😱 
Köpte nya goretex på rean, rosa och glittriga 😂🙈 Thea fick ett par hon också då de var sänkta i pris... 

In på Marieberg och leta danskläder till Freya, letade som en tok men hittade inte riktigt vad jag letade efter... 

Blev detta iaf, sen vill hon ha en kjol så får köpa en svart eller puderrosa tyllkjol och ett par såna ballerinamocksiner... 

Får bli en beställning på det. 


Johan och tjejerna sover hos farmorn i natt så bara jag och V hemma. 
Vi har ammat och jag fick söva honom på armen, men nu knölar han igen.... 
för se hur denna natt blir...