1 vecka

I morgon blir han en vecka! Vår efterlängtade. Han är världens snällaste bebis... följer Freyas fotspår... sover och äter. 

Tanken var att jag skulle uppdatera er snabbare.  Men i samma veva jag skrev förra inlägget hade Johan just kommit till Västerås där hans pappa låg på iva, ca 3 h senare tog han sitt sista andetag med Johan bredvid sig. Det blev minst sagt några kaotiska dygn för oss som först legat på bb i två dygn, varit vakna mellan fredag och lördag i väntan på lillebror, fött barn och en massa strul som blev i samband med det (blir ett eget inlägg) värkar och förlossningens ständig vänt på uppdateringar från Västerås och läkarna där...  vad jag just i den stunden önskade jag kunde tagit smärtan och oron från Johan som dels stod bredvid och sig mig kämpa mig igenom värk på värk samtidigt som telefonen bränd i fickan i väntan på uppdateringar från Västerås efter förlossningen var jag och Vincent tvungna att vara kvar på bb i två dygn till. 
Dessa dagar har varit kämpiga på så många plan...  
jag kommer inte gå in mer på detta mer än att det med all sannolikhet kommer bli extremt tufft framöver för vår nya familjekonstellation... 💔💔💔

Jag ska ger er lite bilder på vårt nya tillskott 


Vår Vincent 💙