Lördag

Och vi är nu inne i vecka 36 :)
31 dagar kvar till beräknad förlossning...

Just nu känns det som att jag kommer vara gravid till typ mars... 
Haha... Men det går ingen nöd på mig egentligen... 
Trodde att jag vid denna tid skulle vara väldigt trött på att vara gravid, men det går rätt bra... Dock har foglossningen övergått till sjuklig smärta i bäckenet... 



Just denna del i min kropp känns som ett enda stort blåmärke och det hugger och och nerverna ger paniksmärta... 

Var hos bm idag och bebis är fixerad och sitter alltså fast med huvudet i bäckenet, och det är detta som skapar obehag och smärta... Partiet på bilden vidgar sig och vill åt varsitt håll ju mer bebis borrar ner huvudet, och det som upplevs som hugg och paniksmärta är när bebis rör på resten av kroppen (vilket är typ heltiden, vildast i stan) och det blir rörelse i bäcken och när nerverna i vävnaderna kommer i kläm...

Ont gör det och sitter/ligger jag still för länge så är jag näst intill ledlös och kan inte riktigt stå och än mindre gå, har liksom ingen kontroll på kroppen från bäckenet och ner..

Idag ska vi till faster och äta lutfisk, tradition sen jag var liten... Ska bli super mysigt... 

Kl slog just om till 6.00 och jag väntar på att Johan ska vakna, vill höra hur han mår.. Han hade som feberfrossa igår... Frös och svettades om vart annat och huvudvärk och helt slut i kroppen... 

Hoppas han mår bättre idag.,, 
Vi har ju lite att göra :/ och jag börjar bli lite stressad... Särskilt när jag inget kan göra själv...

4 veckor kvar om vi har tur... Å då vill jag verkligen ha ett badrum som är klart och ett kök.... Det är inte mycket kvar men görs inget så blir det ju inte klart..,

Jaja... Kliva upp och värma vetekudden kanske och försöka lugna sammandragningarna... 

/S