Fredag natt

Kl är nu 4 lördag morgon, sovit någon timme men sen tog det stopp. Myser med småtjejorna och tittar på skilda världar. Bebis bökar runt emellan åt och det är ju mysigt.

Var lite bättre i benet idag, men verkar vara en nerv som ligger i kläm, var på marieberg med mamma en säng, staplandes på kryckorna, kan fortfarande inte riktigt stödja på högerben. Efter en stund började det hugga mellan benen och i jumskarna.
Passade på att säga hej på kobbet innan jag skulle äta lunch med Victoria.
Hon flyttar ju nu i helgen för att börja plugga i Växjö... Kul för henne. Tråkigt för mig :/

Helgen är här och jag ska njuta av varje sekund med Johan, nästa vecka är han inte hemma alls förens till helgen.
Längsta vi varit ifrån varandra.
Lite läskigt med tanke på att jag tre ggr denna vecka ramlat ihop och slagit mig av fallet. Men lillebror kommer och sover några nätter och ev att jag och mamma tar någon natt i stugan

/S