Blyhuvud!

Fattar inte hur huvudet kan vara så tungt, och kroppen så omedgörlig. Tungt att förflytta kroppen. Allra tyngst är det att tänka :/ tur jag har bra arbetskamrater och en bra avdelningschef som underlättade arbetsdagen för mig. Lyckades också träffa på bra kunder, trevliga och lättsamma med frågor jag kunde besvara utan att tänka :)

Efter avslutat arbetspass kom hjärtat och hämtade mig, och väl hemma hade han redan gjort klart maten. Fick baconlindad kycklingfilé med pesto i. Ungsstekta grönsaker och en fetaostcrème.

Nu har vi iaf krupit ner i sängen, jag fryser och tänker sova i full pyjamas + att jag har en varm Smilla liggandes på magen. Hon har varit helt konstig senaste veckan, lämnar knappt min sida när jag är hemma, sover flera timmar under täcket, varje natt. Ska ligga i knät eller helst bäras runt på armen. Och så pussas hon <3 mammas hjärta <3
Lillan är framme också, men hon myser ju helst med husse.

Ska nu joina min man och hans snarkningar och välkomna john blund.
Natti Natti / S <3