13 mars

Idag fyller vår guddotter Lykke 5 år! Minns det nästan som igår när hon kom. Så lik storasyster ❤️ 
Önskar vi träffade dem oftare... då roligt att vi fått samma uppsättning av barn. 
Två tjejer och en lillebror ❤️ 

Hur går der med allt? 
Dåligt! 
Lagt mig efter 23 sen förra inlägget, glömmer vattnet och har inte städat skåp eller rört mig...
Men jag tänker på det ofta... 
igår och idag har jag däremot målat klart väggarna i vardagsrummet. 
Strax efter nyår scrollade jag förbi en bild på en snyggt målad vägg, tyckte färgen var superfin, visade Johan och spånade löst om att den skulle vara snygg i vardagsrummet. 
Sov på det och dagen efter hade jag bestämt mig. Den färgen skulle jag ha. 
Målade en liten avdelning av en vägg i vardagsrummet och över den öppna spisen, först blev jah besviken. Färgen heter minty breeze och är blå/grön/grå 
(null)
Detta var bilder jag hittade på instagram under hashtaggen #mintybreeze och så jag tänkt mig färgen... när jag målade skiftade den i babyblå och grå... inte alls grön/blå... 
men! Sen torkade den och dagsljuset kom in... då blev den bättre... nu när jag målat 3 av 4 väggar... så har den äntligen blivit rättvis. Längtar tills i morgon i dags ljuset 
(null)

(null)


Kl 22.47 och nu ska jag lägga mig. 
Natti