2 januari

Något annat jag tänkt på inför detta år är att sluta jaga folk... jag ger det en chans till men sen ger jag upp... så mycket tid jag la förra året på att fundera på varför vänner liksom försvunnit, de svarar om man hör av sig men hör inte av sig själva, de vill ses men har aldrig tid och de kommer aldrig med egna förslag eller tider. Så mycket tid jag funderar på vad jag gjort eller vad som hänt. 

Det tar så mycket mer energi än der ger. Egentligen är jag ju nöjd med Johan och barnen, Johan är ju min bästa vän. Sen har jag ju både nya och gamla vänner som hänger med genom det mesta och i år har även äldre vänner kommit tillbaka och der är ju fantastiskt. Jag ska försöka att vårda och förfina de jag har som faktiskt finns och lämna de som inte verkar vilja. 
Men det är svårt då de har varit en stor del tidigare. 

Men stänger man en dörr öppnas ju ett fönster brukar man ju säga. Jag är ju ofta öppen för att träffa nya människor och tur är väl det ❤️

Nu tar vi tag i dagen. Kläder ska på och så ska vi leka av oss...  (null)