Fredag 27/4

Igen, jag börjar skriva inlägg kanske varannan dag, då jag känner att jag vill få ner något, funderar över något, irriterar mig över något m.m men sen avbryts det och glöms bort. 

Idag är det fredag. Hade velat skriva ett inlägg igår. Jag var till frisören, första gången på 1.5 år. Jag blev så nöjd och kände mig 100 ton lättare. Ljust och fräscht. 
Slänger upp lite äldre bilder 
(null)     

(null)     

Så får ni en bild på nya håret senare idag. 

Det var en kaosnatt, Vincent har vaknat så sjukt många ggr. Han sov oroligt hems första delen av kvällen/natten. Jag la mig ändå kring 22.30 men min fitbit registrerade inte att jag sov förens 00.10... 
(null)     

Så 4-5 h sömn har jag skrapar ihop i natt. 
Vincent tog morgon på strålande humör 5.45, han väckte Thea  5.50 och 6,05 Freya. Johan åkte till jobbet 6.30. 

Denna vecka har jag varit trött, bara en dag har varit med steg över 10 000. 
2 veckor kvar till Rhodos. Måste hämta ut passen också. 
4 veckor kvar tills jag fyller 30 år. 

Återkommer senare idag  (null)

(null)

(null)