11-11-11

Idag har vi bröllopsdag! 6 år som man och fru! Som jag älskar den mannen! Jag älskar att han uppfyllt min dröm om barn, hus och familj. Men mest av allt älskar jag vardagen! Tryggheten han ger mig! Jag har verkligen vuxit ifrån hela den där nyförälskelse-stadiet fjärilar i magen av att aldrig riktigt veta vart man har den andre, spelet liksom. Tycker han lika mycket om mig som jag tycker om honom? Vågar jag säga "jag älskar dig"? Säger han det tillbaka? Blir han rädd? Har han en dålig dag? Eller ska han göra slut? 

Jag får fjärilar i magen av att höra och se honom med våra barn, han ger mig ett leende på läpparna varje morgon när jag kliver upp till nybryggt kaffe,  jag tycker han är snyggast i världen, pappan till mina 3 barn. Jag är kär i den mannen som jag vaknar bredvid och vet att jag går och lägger mig med. Kan låta extremt dötråkigt! Men! Han är också min bästa vän! Vi pratar om ALLT! Vi bygger drömmar, vi spånar framtid! Allt från när vi ska få klart listerna i köket till vart vi ev vill åka när vi varit gifta i 10 år. Hur konstigt det kommer kännas när barnen flugit ut, vad vill vi göra då?   (null)

Jag älskar vårt liv. Så kvällen till ära? Vi har inte gjort någonting. Tjejerna är hos mina föräldrar och lillprins är hemma. Jag har dragit på mig en infektion i båda brösten, amningsrelaterat, skitont. Det hör med amning! Jesus! Men mer om det i ett annat inlägg. 
(null)

(null)

(null)

Lillprins, hur har vi lyckats? Hur söt och fin är han inte? Visst, vi har två perfekta och underbara döttrar också, men denna lille charmör 😍❤️ skjut mig! 
(null)

(null)

(null)

(null)