7 maj

Redan söndag.... och veckorna springer förbi. 2.5 vecka kvar tills vi åker. Som jag längtar. Även 2,5 vecka kvar innan allt ska vata klart i skolan. Jag har ju iofs 3.5 vecka kvar i skolan, men iom att vi åker så att jag endast har 3 dagar kvar i skolan när vi kommer hem, vill ha klart allt innan vi åker, så har jag ingen stress på semestern. 


Tanken är att göra klart och lämna in denna vecka så jag hinner med ev kompletteringar  veckan efter och förbereda sista redovisningen.... 

På torsdag då, då har vi just gått in i v 26 (25+1) och då ska jag till usö och möta upp tjejen som håller i studien vi är med i på special mödravården, för att jag och lillebror ska vara slutprov för ST-läkare. Usö är ju ett utbildningssjukhus, i år låg det alltså på Örebro att uteximinera ett gäng ST-läkare och till det behöver de mig och magen i några timmar. Ska bli väldigt intressant. Jag är sååå tacksam att jag fått vara med i olika studier och nu som slutprov, att vi fått möjlighet att bli extra kollade, vara extra delaktiga, se lillebror så många ggr innan han ens kommit ut ❤️ 

Senaste veckan har vi börjat få ett mönster i rörelse... så fort jag lägger mig pp kvällen har han ett ordentligt race dör han snurrar och buffar, slår och sparkar runt i magen. Även lite smått på morgonen när jag vaknar och även en sväng runt lunch. 

Det ska bli ganska spännande med en lillebror, det känns som största förändringen. Inte att vi ska få ett tredje barn, utan att det inte är en tjej. 

Jag har Facebook:at hem en hel basgarderob till lillebror redan.... har sparar över 3000kr (skulle iofs aldrig köpt på mig allt detta nytt till ordinarie pris) men nu har jag det mesta i bassortiment från strl 50-68... lite kompletteringar när han väl är här. 


Försöker samtidigt rensa bland tjejernas grejer ich sälja av, men det är svårt, tänk tänk om det ändå visar sig vara en tjej 😬😂🙈 

Aja nu är vi framme hos svärisarna. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute idag med.