10 maj

Svårt att sova i natt, fick kramp i benet, fick sätta mig upp mitt i smärtan i benet och trycka foten i golvet för att släppa på krampen, tog ett tag att komma upp oh trycka foten i golvet då ryggen är trött/låst och hela kroppen trött och tung... gnäll gnäll... 

Tänker ta två magnesium tabletter innan läggning och hoppas att jag får sova och slipper kramper och huvudvärk... 
i morgon ska vi upp tidigt, Freya ska ha pyjamasparty på förskolan och har taggat hela veckan för det, sen att det blev en dag då hon ska börja 30 min tidigare så hon får vara med och äta frukost där, det var extra plus i kanten. Jag ska vara på sjukhuset kl 8, där av att de börjar lite tidigare. Men då får jag också hjälp av Johan att klä dem och packa in oss i bilen, jag hinner också lämna honom på jobbet så han hjälper även till att länna dem på förskolan på vägen. 

Idag gick vi in i v 26 (25+0) 104 dagar kvar till beräknat. Längtar ihjäl mig efter bebis, samtidigt som det är såå mysigt att känna av honom, hur han rör sig och buffar. 

Imorgon är det hästtorsdag, mamma och pappa ska med och Thea är överlycklig att momooch morka ska med.