Ny vecka.

Måndag! 

Och igår kväll var min mage i sån jävla obalans så idag är jag helt ur balans... 
druckit resorb och hoppas huvudvärken släpper, borde vara vätskebrist. Läste också att många symtom jag har annars, Migrän, huvudvärk, svårt att sova ordentligt, oro och ångest, lättretlig, trötthet m.m ofta är kopplat till magnesium brist. 
Detta kan i sin tur leda till d-vitaminbrist och kaliumbrist. Så nu funderar jag på att testa att få i mig lite mer magnesium. 

Så tråkigt att vara lättretlig, trött ich ha huvudvärk till ich från. Ni andra som är inne i småbarnslivet vet ju att man kan känna så här ändå, och det är ju det jag viftat bort det med. Att min dåliga sömn, huvudvärk, lättretlighet, trötthet ich stt hag ständigt är trött i kroppen och inte känner mig helt 100 berott på att man är mitt inne i de klassiska småbarns åren, två små ganska tätt... the blir snart 2 år och Freya 3.5... 
jaja, skadar ju inte att testa. 

Nu ska jag snart till skolan vi ska titta klart på en sjukt spännande föreläsning av Hans rossling (fantastisk man) , har två uppgifter som ska in i morgon i mina distanskurser (gör de ev ikväll om jag piggar på mig)

I söndags var vi till lekparken och träffade  förskolekompisarna Melissa och Melvin, Freya och Melissahar tjatat länge om att leka ihop... 

Sen gick vi hem och väckte Emil, lunch på mc Donalds innan vi åkte hem till min mormor, träffade moster, Patrik, Patriks mamma, Hampus och mormors Kalle. 
Thea somnade sovandes på Lena 


i övrigt har vi myst massor i helgen!