Imorgon

Jag börjar bli så hällans nervös. Inorgon är det dags för mötet jag väntat på sen årsskiftet, det vi ännu inte pratar om, det som styr hur framtiden ser ut. 

Förhoppningsvis har jag något positivt att dels med mig av i morgon. Förhoppningsvis  slipper jag/vi ett bakslag. Detta har redan varit kämpigt och gått emot oss, det måste vända nu! ❤


Något annat roligt att se fram emot är resan till Samos 😍 vi åker i maj och spenderar Theas 2 års dag och min 29:e födelsedag på plats i Grekland - Samos, vi åker med Tui till ett hotell precis på stranden, all inclusive och bamse klubb, tjejerna är sååå taggade på semester med mormor, morfar och morbror och bamse såå klart! 

Freya pratar mycket om att flyga och resa, bada och bamse. 😍❤ 
Nepp snart sängen så morgondagen kan komma snabbare 😍❤🙈😬 
Skräckblandadförtjusning!