Fredag

Idag är det fredag, Thea vaknade 5.15.

Alltså jag vet inte vad vi ska göra med hennes sömn!  
En dag i Theas liv

5.15 vaknar 
5.30 väcker Freya 
7:00 frukost
8:00 förskolan 
9:00 frukt
11.15 lunch
12.30 efter typ 45 min försök somnar Thea
13.15 väcker Thea (dragit ner på sömnen till 45 min på förskolan) 
14.30 mellis 
15:00 hämtas 
17-17.30 middag 
19 ca läggs för natten

Nattningen på kvällen tar typ 30 min nu mot 10 min det tog förut. 
Funderar på att stryka vilan helt på förskolan, vi gör ju det på helgerna ibland och då somnar hon på 10 min mellan 18.30-19 och sover till 6.30-7:00, stackars Freya blir ju väckt varje morgon nästan trotts att hon inte sovit klart. Vad tror ni? 

Om 45 min tar vi iaf helg 😍 längtar ihjäl mig. Inte för att vi har något planerat speciellt men ändå, tjejerna är hemma, Johan är hemma och vi har två dagar bara vi ihop... 

Igår var det ridskola igen 😍 lyckliga tjejer, och efter några varv på banan där de sicksaxade mellan stolpar så skulle de träna på att ramla sv och sen hoppa på stället 10 ggr. 




Tur de har nära till marken från desss små ryggar 😍 Thea ville ramla av hela tiden, Freya lyckades dock ramla av två ggr när det inte var meningen 🙈 men verkar ändå gått bra, upp igen efter att ha hoppat upp och ner 10 ggr. 


Nepp nu måste jag snart hämta hem tjejerna