Fredag kväll

(null)

(null)

(null)

(null)
Sämst bilder. Håll till godo.
Här sitter jag i soffan, lycklig. Det doftar julskinka från köket, ack Värmland på tv. Julstämningen börjar infinna sig. Jag som tidigare varit väldigt noga med att vi bara sätter upp ljusstakar innan Freya fyllt år och dagen efter hennes födelsedag går vi all in, men i år fick jag en knäpp och känner att jag verkligen vill gå all in redan nu, tjejerna älskar ju jul och allt där till. De har lekt julafton och liknande i flera dagar. Freya tyckte iofs att ljusstakar i fönstren är onödigt när vi alla bara kan ha luciakronor 🤣  "men vi kan ta på dem när vi vaknar, de kan ligga bredvid våran säng. Så har alla såna lampor på huvudet istället." 

Vi tog en snabbtur till rusta när Johan slutat jobbet, köpte julgardiner och nya löpare. 

Johan jobbar helg och imorgon och min faster kommer imorgon. Då ska det bakas till Freyas kalas. På söndag är det dags för dans avslutning för Freya och uppvisning. 
(null)