Annandagen

(null)

Herregud så tidigt barnen tar morgon. Strax innan 7 kliver de upp. Thea redan vid 6. I natt sov vi heller inge bra. Min fitbit säger att jag hade två sov perioder under natten (var vaken 1h mellan 3.30-4.30 och innan det hade jag typ 3-4 uppvak, amning och thea som vaknade och Freya som vaknade, Johan som var upp på toaletten. 

Jaja. Det blev lite mellandagsrea för oss idag. 
Vi åkte till Marieberg vid 11, kollade br ich thea fick köpa prinsesshandskar, hon har varit så avundsjuk på de Freya fick i julklapp och som hon inte får låna, så av pengar hon fått i julklapp fick hon köpa egna. Stolt tjej som betalade själv. Sen köpte vi en kiss- och bajs-kalender till thea. Nu ska vi försöka träna bort blöjan. Sen köpte vi nya barnhörlurar till ipad’sen, imorgon åker vi till Västervik så nu har vi kitat upp barnen med egna lurar så de kan se på eget på plattorna. Jag kikade in på cassels och köpte mig en ny klänning för halva priset, samma sammetsklänning jag hade på julafton men i rosa och en kjol även den i sammet men svart. 
Hittade en bild på klänningen på cassel Västerås instagram 
(null)

I morgon åker vi alltså till Västervik och hälsar på Johans faster med familj. Ska bli mysigt. Vi har inte träffat dem sen begravningen och innan det var det nog något år... tror inte vi var nere med båda tjejerna men vi har varit nere med Freya som liten. Förut hade de en sommarstuga där Johan varit när han var liten och vi har varor där ihop med Johans pappa några sommrar ❤️ men förra äter sålde de sommarstugan, så nu åker vi ner och bara hälsar på ❤️ 

Torsdag sen så återgår Johan till jobbet. Får se vad vi hittar på de dagarna. Vi ska iaf få besök av en förskolekompis till Freya och hennes familj, det ser vi fram emot.