Tisdag

Nu är prinsen 2.5 vecka, Johan hade ju semester när Vincent kom och tar nu sina 10 pappadagar, så även denna vecka och förra veckan var vi hemma. 

Tjejerna började förskolan förra veckan och vardagen börjar sakta smyga sig på... riktigt på riktigt blir det inte förens Johan börjar jobba igen. 

I fredags spenderade vi hela dagen i Köping ihop med barnens fastrar, farbror och ett gäng kusiner, avslutade med grillning. Lördagen skjutsade vi ut tjejerna till min moster och Patrik som var i min mormors sommarstuga, tjejerna skulle bli kvar där under natten medan jag och Johan åkte på bröllop i Vadstena... 

Tjejerna hade ett superdygn med fika i stallet, skogspromenader med Patriks hundar och svampplock... 


Vi åkte sim sagt på bröllop.
En av mina äldsta vänner Patrik gifte sig med sin Jennifer som även blivit min Jennifer. Främst är det väl Jennifer och barnen vi umgås med ❤️ 
Fantastiskt bröllop och underbar middag! 
Vi hade med Vincent och han sov sig i stortsett igenom alltihop... 

Vigseln skedde på Vadstena slott ich sedan hade de bröllopsfesten på start hotell... så underbart fint. 


Och jag sim älskar mat 😍❤️ 
Till förätt 

Pilgrimsmussla med jordärtskottschips och en hummersoppa

Varmrätt 
Kalv, pome Anna, portvinssky och ramslöksemulsion 

Efterrätt 
Choklsdfoundant, youghurtglsss och lemoncurd 

Glömde ju ta kort på allt 😭😣 


I söndags hämtade barnen i stugan och tog en skogspromenad... hem och fikade och åt mat ihop med Emma och Andreas. Mysig söndag. 


Måndagen var vi och lekte lite hemma hos Erica innan vi åkte ut till mina föräldrar i deras stuga. Blev en liten kräftskiva och jag åt äntligen brie igen 😍❤️ en getost brie och en tryffel brie var det som jag frossade i. Tjejerna ville sova kvar så vi gick yttligare en lugn kväll/natt/morgon