Söndag

Är i stugan, ska hämta hem tjejerna som sov här i natt... inte helt 100 i humöret... men det blir nog bättre sen. 


Tog en promenad i skogen och fick med ganska bra med svamp hem, 2 kg Karl-Johan och yttligare 1-2 kg andra soppar och typ 1-1.5l gula kantareller... 

Regnade lite just när vi skulle gå, men jag skakade upp lillebror och tog på mig en regnkappa men det slutade fort... 


Sitter och kikar lite, behöver uppdatera Freyas garderob med typ allt och Thea skulle behöva fler par byxor då Freya haft byxor som varit tightare och lång/smala... thea är kite kortare i benen och bredare i magen.. hon behöver ren strl 98 och Freya har haft mest 98/104... 

Tror detta blir bra bas 

Behövs ju lite leggings och jeans, bas tröjor, lite med fina mönster och några klänningar... bra som förskoleklöder... 

Behöver kläder utan luvor ect då de är ute mycket...


Jag har också förälskat mig i klänningen nedan och funderar på en till både Freya och Thea 😍

Till mig själv har jag hittat nya amningsbh:ar. Att ha på natten.. de ser såå sköna ut och verkar inte sitta åt någonstans