Söndag

Min tanke är att jag ska få till minst ett inlägg om dagen men som ni ser har jsg missat både fredag och lördag... 

Johan och Freya blev kvar i Köping efter begravningen och sov över hos Johans mamma... så på fredagen åkte jag och resterande barn och hämtade dem, vi tog en sväng till Västerås, tjejerna fick nya jackor och jag ett par nya skor. 

Vi var kvar i Köping tills tjejerna skulle sova så de kunde somna i bilen. 


Nu på lördagen var der Kumla torgets dag, vi firade 75 år som Stad, vi gick ner med Emma, Andreas, Tyra och Jeanette, Anders,  Luna, vi kom ner strax efter 12 och bestämde oss för att börja med lunch, blev en oxfilé pasta för mig 

Sen hann vi titta lite på Oscar zia men de packade typ ihop så vi missade liksom allt som "hände"... 


Jeanette, Anders och Luna följde med hem, vi fick massa fina presenter. Tjejerna fick storasyster presenter och Vincent fick kläder, en leksak och en napp låda 😍😘 
Vi har så mycket fina vänner runt omkring och har fått jättefina saker till Vincent och tjejerna ❤️ 

Vi grillade och sen spelade vi vuxna yatzy, jag fick in både bonus och yatzy och vann med 80 p över Anders som också fick både bonus och yatzy... 
tjejerna fick somna sent. 

Idag är det söndag och Freya ska på sin första lektion dans i Hallsberg, Johan ska till Köping och skruva bil och mina föräldrar kommer och är med Thea när vi är på dans... 
imorgon förskola igen och om en vecka börjar Johan jobba igen så då är det tillbaka till rutiner igen. Eller tillbaka och tillbaka, vi måste hitta nya rutiner med Johans nya schema och med vår nya lillprins ❤️