Torsdag

Idag hämtade jag hem tjejerna. Äntligen. Det är så konstigt. Vi har inte bett om att vara barnlediga, mamma och pappa var lediga i veckan och ville gärna att barnen kom en natt, barnen valde att stanna två nätter. De ggr jag ringt har de inte haft tid att prata med mig, tittat lite men fortsätt leka, skratta och busat. Thea ville titta på smilla i morse och inte prata med mig. 


Jag vet att de haft det fantastiskt, jag vet också att de blev extra mammiga när jaghömtade dem, vi åkte till Ikea med mina föräldrar och mötte upp Johan för lunch, sen åkte vi hem, de ville såklart att mormor och morfar skulle med hem, de är flockdjur våra tjejer, de vill alltid att alla är på samma plats ❤️ jag har också alltid varit sån. 
Två nätter sov de borta. Vi lämnade de i stugan strax innan läggning så vi hade två barnfria kvällar och en dag. Ändå är jag sååå glad och tillfreds nu när de är hemma igen. Herregud så mycket kärlek jag har till de där små. 
Nu är de hemma igen och vi behöver nog fler kortare perioder ifrån varandra om jag inte ska bli en sån mamma som hönsar med dem. 

Imorgon ska vi till Köping och fira påsk med hela Johans familj. Ska försöka fixa tjejerna till påskkärringar och ev rita lite Påskbrev på morgonen. På lördag ska vi ut till mormors stuga och fixa med den och grilla korv, fira påsk med min familj, söndag blir det kalas för Alicia, Alma och Astrid. Och måndag är tanken att vi ska hålla på hemma. 



Tänk attvi snart har en till liten att älska ❤️ längtar ihjäl mig! ❤️


Idag gjorde jag även en beställning på sommarkläder till tjejerna. 

De får varsin uppsättning av bilderna ovan samt varsin blå t-shirt i samma serie. Så glad över att jag sprang över detta! Kommer bli fantastiskt till vår resa i maj. 


Tänker att jag kan komplettera detta senare med lite klänningar från H&M. 

Värre är det för mig. Vet ingenting som kommer klä mig till sommaren... 
allt är svindyrt och ska ju ändå bara användas nu under sommaren... 
får kika närmare sommaren. Hoppas jag hittar något annars blir det långa månader innan lillebror tittar ut.