Huvudvärk och idioter

Trött på båda faktiskt. Orkar inte. Har så jävla mycket som ska in i skolan denna vecka och helst lite till så jag kan ta det lite lungt påsklovsveckan, kanske ha tjejerna hemma några dagar. 


Vi går in i v 21 i morgon och idag har vi gått exakt 50% av den beräknade graviditeten. 
Men precis som med Freya känner jag på mig att lillebror kanske vill komma lite tidigare.. haha lär jag väl få äta upp i slutet av augusti när jag går över tiden för bf 😂🙈 

Skriv inläggstext 

Fick äntligen känna lite rörelse från lillebror idag, små sparkar strax under naveln, nu börjar den underbara tiden av graviditeten. 


Idioter och förstå-sig-på-are, folk som inte tycker saker är så viktiga, som baktalar folk, som hånar folk eller bara kränker andra. Jag är så trött på det! Jag är så hormonell och trött på folk och skitsnack! Trött på folks oförstående för andra människors kamper och förluster, smärta. Trött på att det nonchaleras. 
Vill typ stå upp för världen, små och stora problem, men framför allt problem som rör barn, tex förskolebrevet eller barns trygghet i trafiken, barns trygghet hemma och på förskolan... 

Trött på idioter, trött på troll. Trött på huvudvärken. Hoppas huvudvärken sitter hos någon annan mer välförtjänt av den imorgon. Hej!