Länge länge sedan

Hösten har kommit med stormsteg. Jag har inte skrivit ett inlägg på säkert 2 månader. Men allt rullar på.
Det är såå mycket att hinna med pluggandet, ligger konstant efter med det iom att thea inte hade flrskola första 1.5 månaden av terminen. Sen pluggar man ju på dubbelfart mot i gymnasiet... men men.. skrev högskoleprovet i helgen som var.
Måste förlänga min tjänstledighet på jobbet så jag kan plugga i vår också.

Tjejerna trivs som fiskar i vattnet på nya förskolan, Freya vill dit även på helgerna.
Hon pratar för övrigt hål i huvudet på oss och Thea är superduktig på att hänga med och prata hon med. Jag är så imponerad av dessa två varje dag att jag inte vet vart jag ska göra av alla känslorna. De har så fina egenskaper och är så fantastiska att jag inte kan sätta ord på det.

Johan och jag var på Ullared i helgen som var och nästa helg (inte den som kommer nu imorgon) så firar vi 5 år !!! Som gifta! En helg i Göteborg är bokad och min moster är här och bor med tjejerna ❤️