21 maj lördag.

Har börjat stöka lite inför det kommande 1 årsklaset. 
Pinglan fyller 1 år på onsdag och kalas blir på lördag. 
Varit hos min faster i veckan och hon hade bakat havrekakor och nötkakor. Jag gjorde rån och mördegskakor. 
Funderar på cakepops och nougatgrottor också 😁 

Samtidigt försöker vi hinna klart lite ute. 
Taket över terrassen är på plats. Utsidan,insidan och balkar är grundmålade, vi har köpt färgad terrassolja som ska strykas på. Och Johan sätter nu igen under terrassen. 

Samtidigt planerar vi för murbygge, staketbygge, nytt grus på uppfarten och trapp ner ifrån terrassen, i väntan på semestern och att vi förhoppningsvis får börja tilläggsisolera och sätta panel på huset. 

Jag i mina tankar planerar Theas rum. 
Vi har gjort en lista för att få klart inne, och då vi var på snudd klara med både vårt sovrum och Theas sovrum så kom vi ju på att byta rum. 
Theas nya rum står högst på listan nu. 
Inväntar superfina tapeter 😍 

Nu ska jag krypa till sängs ❤️