16 maj måndag

Just avslutat ett svettigt träningspass.,. Herregud så otränad man är. 
Blev 30 min av något "tap out" avsnitt Johan hade sparat. 
Ont i hela kroppen. 
Haha, jag får endel "påhopp" om att det är klart vi tappar vikt eftersom vi inte äter något. Say what? 

Till frukost dricker jag 90-120 ml aleovera 
1 piller kosttilskott
1 shake på kokosmjölk, m"måltidsersättningspulver" typ, med kanel och kardemumma.

Sen på förmiddagen kaffe med en påse  fibrer och annat bra.

Till lunch idag åt Thea och jag omelett med kalkon och ost med lättstekt paprika till. 


Och till middag åt vi (hela familjen) pulled pork på vildsvin, hemgjord coleslaw och grönsallad, tjejerna fick majs och couscus till. 


Själva grejen med c9 och f1 är att man ska göra rätt val, äta bara tills du är mätt och få rätt vanor, gällande kost och träning. Egentligen sunt förnuft printat på ett papper med "gör så här", dessa 39 dagar hoppas vi kommer hjälpa oss att bryta de dåliga vanor vi haft tidigare, bryta mönstret och leva hälsosammare. Viktnedgången är ju bara ett plus, och självklart mår man ju bättre och orkar mer om man slipper bära runt på en massa övervikt. Ökat självförtroende då man känner sig bekväm i kläder. 

Nu ska jag slänga mig i duschen och. Sen unna mig en chokladtryffel för att nå dagens kaloriintag