13 maj fredag

Har inte uppdaterat er. 
Måste bli bättre på att skriva.

I förrgår avslutade vi år c9 kur. 
Med fantastiska resultat. 
Jag var jätteorolig över min migrän, att den skulle utlösas, det har den nämligen gjort på en gång varje gång jag provat pulverdieter.
C9 är ju ingen pulverdiet, men de första två dagarna är ju nästan bara flytande. 

Resultat? 

Jag tappade 4 kg fram till dag nio och på dag 10 hade jag gått ner yttligare 1kg.
Och blev 28cm mindre totalt på hela kroppen, bla -8 cm över byst och -7 cm över magen.

 Nu har vi fortsatt med nästa steg som heter F1 och då är det 30 dagar med mer fokus på träning och kost. 

Känner mig super pigg och stegen på stegräknaren har gått från ett snitt på 8000 steg till 11000 steg. 

Johan tappade 7.3 kg till dag 9 och yttligare 0.7 till dag 10 och 26 cm.