100 saker att göra 24 maj

Precis, 100 saker att göra! 
Vi lämnade Freya på dagis, tog en promenad med tjejerna och Erica till Ica, handlade det jag kom ihåg (glömde såklart kaffe 😩) 
kom hem och Thea var trött, nu sover hon och jag hamnade i soffan. Börjar få känning av huvudvärk men har inte tid. 
Skulle behöva passa på att rensa och städa på freyas rum, stöda bort trasiga plast leksaker och trams, städa undan sånt hon vuxit ifrån och som sen kanske kan flytta in i Theas rum när det är klart. 
Plocka undan i vardagsrummet. 
Vika 4 maskiner tvätt som jag tvättade igår men inte vikt. 
Baka det sista till kalaset i helgen. 

Imorgon (i natt) fyller hon 1 år vår yngsta kärlek! 
Tänk! 1 år! Kan inte fatta det. 

Hon går och springer för fullt, hon pratar och kan vissa ord, hon fattar en massa, är matglad och älskar folk ❤️

Kl 12 idag kommer em tjej och vill köpa vår Emmaljunga. Lite nervös! Älskar den vagnen men Freya vill ju helst gå eller cykla och dem står mest hemma och dammar. 

Men, eftersom jag panikade, och har lite separationsångest från Emmaljungan så spontan köpte jag denna 

På blocket. 
En utifallatt vagn. 
Freya går ju tex inte på dagis på hela sommaren och om/när vi ska på utflykt typ ner till kumlasjön och bada i plaskis så kanske hon inte orkar cykla, gå eller stå på brädan. 

Nej, men ta tag i dagen kanske?